Alto’s Odyssey Review: Stejně jako předtím, ale mnohem lepší

, jste pravděpodobně hráli nebo alespoň slyšeli o dobrodružství hry Alto. Verze Android byla vyvinuta společností Noodlecake Studios Inc a pokračovala v získání nadšených recenzí a spoustu ocenění. Vývojáři nyní přišli s další splátkou krásné hry, která se nyní nazývá Alto’s Odyssey. Pro iOS je k dispozici již šest měsíců, ale hra se konečně dostala na Android. I když to bylo dlouhé čekání, nebylo to tak dlouhé jako poprvé. Uživatelé Androidu museli čekat celý rok na Alto’s Adventures.

Na rozdíl od vydání IOS 4,99 $, i když je verze Android bezplatná, ale podporována reklamami. Pokud chcete, můžete se zbavit reklam s jednorázovou platbou. Jedná se o mnohem více techniku ​​pro Android a ideálním způsobem. Všichni jsme viděli některé aplikace, které milujeme, které jsou bezplatné, ale podporované reklamy. Chcete zaplatit a odstranit reklamy, ale neexistuje žádná možnost. Tento model pro zisk sám ode mě získává několik bodů vzhledem k tomu, že dává uživatelům na výběr a zároveň se ujistí, že jsou vývojáři zaplaceni.

Herní mechanika

Odyssey Alto není příliš odklon od předchozí hry, protože můžete velmi dobře hádat ze jména. To však nemusí být nutně špatná věc, alespoň v tomto případě. Alto’s Adventures a Alto’s Odyssey jsou styl her „Endless Runner“, kde lyzíte po svahu a děláte skoky a nástěnné skluzavky, zatímco sbíráte mince, dokončují cíle a vidíte, jak daleko můžete jít před pádem. Ne všechno je však stejné, protože je to nyní Odyssey, ne dobrodružství.

Jak postupujete přes úroveň, na které se setkáte s horkovzdušnými balóny, vodopády, chrámy a dalšími. Dobrá část je, že spousta těchto položek je interaktivní a nejen tam, aby tam byla. Například můžete skočit z horkovzdušných balónů, abyste získali mnohem více vysílacího času, a tím mnohem více bodů. Pak jsou zde stěny, na které můžete bruslit a vodu, což vám také umožňuje odrazit a získat další rychlost při sklouznutí. Občas také najdete vířivky, které vás vytlačí ve vzduchu.

Existuje mnoho takových zajímavých doplňků oproti Altoovým dobrodružstvím, které do hry přidávají mnohem hloubku. Jo, a rozzlobený muž, který tě honí v předchozí hře, je nyní pryč. Nyní vás pronásleduje rozzlobený Lemur a je těžké říci, co je děsivější. Odyssey také zahrnuje režim Zen, který byl přidán do předchozí hry na veřejnou poptávku. V zásadě vám to jen umožní hrát bez skóre nebo úmrtí, takže můžete hrát bez rozptýlení.

Navzdory mechaniku jediného tlačítka se hra nikdy necítí příliš zjednodušující nebo nudná. Je tak snadné hrát a stále náročné.

Nenechte si ujít: 5 lehkých minimalistických her pro Android

Grafika a soundtrack

Altoova dobrodružství nechala alto snowboardové po boku hory, aby shromáždila jeho uniklé lamy. Nová hra přináší tři samostatné biomy, z nichž každá má vlastní speciální scenérii. Zahájíte hru Sandboarding po pouštních svazích. Altova Odyssey opravdu není hra, která se snaží vypadat nebo se cítit realisticky. Grafický design této hry je mnohem více jako umění než cokoli jiného. Je to jednoduché, ale stále se vám podaří vtáhnout vás do hry a ponořit vás do sestupu.

Stejně jako Alto’s Adventures, barvy v pozadí, které vám dávají představu, že čas skutečně prochází. Od úchvatných západů slunce po uklidňující hvězdy a kopání bouřky, hra má všechno. Grafika je součástí balíčku, ale pak je zde také soundtrack. Pokud jste těžký hráč, víte, že všechny nejlepší hry mají některé z nejlepších soundtracků. Dragon Age Inquisition, The Mass Effect Trilogy, Skyrim, mohl bych jmenovat spoustu. Altova Odyssey se pravděpodobně může vloupat do tohoto seznamu.

Trať ve standardním režimu je poměrně pozitivní udržování s mnohem hektičtějším tempem. Je to soundtrack používaný v režimu Zen, který ukradne show. Je to jeden z těch soundtracků, které byste mohli chtít poslouchat i mimo hru, protože je to mistrovské dílo. Pokud hrajete režim Zen, nedělejte to bez sluchátka. Bude vám chybět něco skvělého.

Výrok

Jak jsem řekl, Alto’s Odyssey je mnohem více stejná, ale mnohem lepší, mnohem více leštěnější a obecně je to Alto’s Adventures 2.0. To absolutně není špatná věc, protože předchozí hra byla sama o sobě tak dobrá. Pokud byste si dnes vyzvedli Alto’s Adventures, stále byste to nazvali skvělou hrou. Altova Odyssey staví na této skvělé hře a jen to zvětšuje.

Altova Odyssey

[GooglePlay url = “”]
Musí si přečíst: 5 lehkých minimalistických her pro Android